Noll koncentration

Möte på jobbet:

Revision, protokoll, rutiner, lister, förteckningar, diarienummer, ärenden, schakttillstånd, upplåtelse av allmän mark, insattsrapporter, förvaltningsprojekt, driftinstruktioner... ja här någon stans tappade dom min uppmärksamhet.
Tankarna vandrade iväg i andra banor.
Jag kom på mig själv ge plastmuggen, med vatten, min fulla koncentration. Att försöka samla vattnet på ena sidan och knyckla till en puckel, så att vattnet delades av, i muggen.
*HARKEL* hör jag.
-Ja, hur gör vi med den?, säger D.
- Hmm.. mmm.
Sen vart det lite skratt.

Jag pallar inte att sitta i möte i 2 timmar, utan varken rast eller nått att tugga på.

Sen var det kört... jag vill bara göra nån hastig rörelse, skrika ut min tristess och bita nån i armen.
Men vad hade det resulterat i?
Det vågar jag knappt tänka mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jobbigt med joooobbbbb!!

Bark höll på en timme cirka. :)

Asbra!

Vi har inte köpt nått än. Den där på Murargatan var liten.. Konstig planlösning på nå sätt.



Fotar du personer? Och framkallar som man kanske kan få förstora för sig själv sen? Eller?

2008-10-31 @ 10:19:32
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0