Lördag dag/natt/ söndag morgon

Kl elva var det samling inför ännu en hemma match. Jonas jobbade och jag hade desperat sökt efter en barnvakt. Jonas mormor ställde upp. Jag såg till att Elliott sov mestadels... 2timmar, av 2timmar och 20 min sov han... som hon var barnvakt. hahahaha.. lite lagom jobbigt.
Eftersom att jag numera är omplacerad på planen så gjorde jag ännu en match som forward. Och vad jag förstår så är det min uppgift att göra mål. Och ett gjorde jag. Sen kan jag inte rå för att jag fick sitta sista och inte kunde göra flera. Den här gången behövde jag inte bänkas för att jag var dålig iaf. Utanför att alla skulle få spela.
Vi vann med 7-3.

På kvällningen kom Eva och hennes Pontus på besök. Mycket trevligt. Man har ju inte tid att ses så väldans mycket nu förtiden. Så man får glädjas åt det lilla.
Vi käkade god mat och pratade en masssa strunt. Jag kände att min kft gick i ett tag där. Jäklar vad jag går ingång på visa saker. Vi kom in på rymden och eviheters evigheter. SKIIIT JOBBIGT. Det märks att vår hjärna inte är kapabel att tänka i dom banorna. Jag blir snurrig.
Vad finns utanför vårt solsystem?
Vad finns utan för det... kanske ingenting..
och utanför det då?
Nej, nu börjar det bli jobbigt.
Lägger över tankeverksamheten på er nu *blink blink*

Efter en godnatts sömn (2 mardrömmar i rad) vaknade vi så smått till... Vi lärde oss mitt nya objektiv.. haha, skedde viss förvirring.
Men sen satte vi igång och lekte



Pontus:
Vilken bländartid använde du nu?? haha.. finns ju ingen sån... Men han ska ha en stor elogé för att han stod ut med vårt prat. ( han menade nog slutartid)

Vi lekte med eld.

 

Olika bländare och slutartid.



Svårt att skriva sitt namn baklänges...

Kommentarer
Postat av: Anna

Eldbilderna var coola. :) Vilken mysig helg ni verkar ha haft!

2008-10-20 @ 07:24:24
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: sanna

haha snygga bilder ;P jaa läskigt med evighetsgrejor ush jag kan ligga sömnlös hela nätter och försöka klura ut hur det egentligen ligger till haha

2008-10-20 @ 21:33:27
URL: http://sannastankar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0