En favvo helg!

Lördagsmys framför Wii!!



Fotograf: Mattias

Jag och Johanna ÄGDE! Det blev ganska sura miner efter ett tiotal förluster.. haha
Det var ett fotbolls-spel. Man skulle bolla över ett tennis nät och göra mål på andra sidan.
Man vevade med armarna och för att skjuta drog man armen snabb åt höger.
Jag har träningsverk idag! haha... Tydligen inte en muskel jag brukar använda så ofta..
Men timmarna gick fort..




Idag söndaj.
Tog en tripp till Täbycentrum. Behövde ett par skor att ha på jobbet. Inte med för hög klack, utan lagom :-)

Dom här skorna fick följa med mig hem:



Det blev en klassisk variant. Skit sköna iaf:-)

Jag checkade läget inne på Wedins efter som snyggaste skorna jag någonsin sett, som för övrigt fick följa med Hanna hem http://hannamariak.blogg.se/2008/october/hej-vackra-sko-du-maste-folja-med-mej-hem.html#comment.
Men dom hade inte dom :-( *fällde nästan en tår* Åkte ju nästan enbart dit för att försöka tränga ner mina fötter i dom.. men men..
Fan att jag inte hinner till Uppsala. *nästan arg*


Tvätten hade vi bokat en tid för idag.
Det var en vecka sen sist. men OJ så mycket tvätt.
En liten voffe var visst tvungen att tvättas.. efter en hel del dreggel och kladd ( bakteriefloran var nog högre än högst)
Det är min gamle hund pricken.
Han var avlång och ganska ful. (but i loved him anyway)
En tvätt i 40grader senare och en torktumlig så blev han som valp på nytt.
Lite tilltufsad.. men ändå sååå gosig!


Kommentarer
Postat av: Micaela

vad stor han har blivit!!!! =) gullungen =)

kul med matchen =) tycker inte heller fula ord hör till sport. kommer ihåg när vi spelade fotboll på åland och en tjej i motståndarlaget helt plötsligt utbrast jävla fitta till en i vårat lag, helgalet! hon blev utvisad i alla fall =)

2008-10-26 @ 22:32:07
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: sanna

åh väldans fina skor :P



tur att pongo kom för återanvändning hahah

2008-10-26 @ 22:43:52
URL: http://sannastankar.devote.se
Postat av: Micaela

jag skulle bli helt förstörd om allt bara försvann =( men jag antar att man kommer över det med så småning om... men det går ju liksom inte att ta nya bilder när dom va bebisar!

2008-10-27 @ 09:24:08
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0