Dagens arbetsuppgifter

Idag har jag endast haft TREVLIGA arbetsuppgifter. Beställa kök, fåtöljer, bänkar, bord och stolar + en massa små kraffs. Så som hyllor, tallrikar och bestick. Jag fick inte ens en budget.. utan. Gör det här!! Sen har jag fått hitta på själv hur jag ska möblera och i vilken stil det ska vara! I LOVE IT! Inte för att jag valt av det dyraste någon stans men liiite finare än fulast har dom fått :-)
Ni ska få se före och efterbilder sen.. när allt är på plats! Jag har sprungit runt med måttstock och mätt och donat.
Dom blev nog lite förvånade att jag var en sån händig typ. hahahaha *not*
visst kunde jag bett dom mäta åt mig.. men när man gör saker å ting själv.. händer det på en gång *oftast* :-)

Jag gjorde ett misstag.
Grabbarna vistades i mitt rum och jag frågade hur dom kunde tänka sig hallen. Alla i mun på varandra :
"en soffa" " fåtöljer" "stolar" "en bänk".
Vi kom fram till att fåtöljer skule vara det bästa alternativet.
D, min chef, han ville ha en grå. vitt gick ju inte ifa grabbarna varit ute och jobbat och ville slå sig ner. Jag söstade för rött. D- Neej, jag med mitt utomodentliga sinne för desig säger NEJ.
Jag - Ser du inte.. det skulle ju vara jätte fint med en färgklick, mitt i det här gråa *blink blink*

Det blev röda stolar.

Telefonen har även ringt. Så jag har uppdaterat projektplatsen och samlat in underlag till fakturorna. Ett möte hölls också, om hur projektplatsen ska skötas. Eftersom att det är jag och J som knökat och bökat ihop hela sidan så är det väl vi som kommer att vara upptagna fram
En mycket givande arbetsdag.

Kommentarer
Postat av: Marih

Du låter så himla flitig och duktig tjejen..Hoppas verkligen att du trivs bra och att du får stanna nu...Hann tyvärr inte ses när jag var upp i förra helgen men under jul stannar vi längre..Då kanske de fins tid för lite glögg o pepparkaka;)

2008-10-11 @ 15:43:21
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0