tjock eller inte!? det är frågan.

Jag har en vän som blev kallad tjock!
Eller ja kallad och kallad, bara för att hon hade två smörgåsar med sig tyckte den andra personen att det syntes på henne att hon behövde det.
Hur *pip* kan man överhuvudtaget klämma ur sig något sådant!?? VA?

Om hon är tjock (?) Vad är jag då??
ENORM... typ...

Undrar hur andra ser på en.
Dom man har nära och kära och dom okända man möter på stan.

Jag tror att det helt upp till vad man jämför med. Om jag jämför mig själv med Babben så kan jag nog säga att jag är lite tynnre än henne. Men om jag jämför mig med Operah Winfrey så är vi nästan lika (tror jag). Om Paris Hilton kommer med i bilden blir jag ju såklart ENORM igen.
Men jag har inte hela dagarna på mig att sitta på gymmet och en personlig tränare som kan puscha en till bättre resultat dagarna i ända.
Mitt liv ser inte ut så, (ville skriva tyvärr, men ändrade mig) jag är nöjd med mitt liv ändå! Eller om jag jämför mig med mig själv. Jag tyckte jag var STOR förrut (måste ha haft nån knorr på hjärnan), men om jag jämför med nu så har stor blivit större, men whata fuck! Just nu har jag varken tid eller ork, TYVÄRR! tänker på det minst 56789101112131415161171819 gånger om dagen, men har inte ork att ta tag i skiten!

Det är värre att vara groteskt ful!

För att citera min väns innersta tankar, som jag önskat ploppat ut i rätt tillfälle.

"Visst jag är tjock, men du är ful, jag kan banta" hahahaha

Nu hamnade jag på djupare tankar.. jag kanske Är groteskt ful i vissas ögon. Kankse så hemskt att dom knappt kan se åt mitt håll.
Å det är ju en annan sak, som jag diskuterat med min vän. När folk glor på stan eller liknande. Det är ju för att något är fel, en buse i näsan eller att jag råkat stoppa in halsduken i byxorna eller kanske glömt att måla ena ögat. Nått fel måste det ju vara.
Det skulle ju knappast vara för att denne person skulle finna något attraktivt hos oss.
Nej...

Kommentarer
Postat av: Lajsa

Känner mig ärad, ett helt inlägg om mej!! Tack tack. Har dock kommit på ett bättre ord för tjock, RUNDNÄTT. Låter såå mkt trevligare, från och med nu så bertaktar jag mej själv som en rundnätt varelse :-D

2008-11-14 @ 15:28:09
Postat av: Lina

ok, du ville ge dig tillkänna :-)

visste inte riktigt hur du ville ha det:-)

puss

2008-11-14 @ 15:37:15
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Hölena

Vem fan har sagt att VÅR lisa är så??? Hon är världens finaste. Det är du med Lina:-) Jag tycker rundnätt var ett för jäkla bra ord:-) Det ska jag börja med. Nehe brudar om ni skulle komma hit om två veckor så GOFFAR vi i oss varsin stor fet godis påse:-) MER FETT ÅT FOLKET!!!!! Om Lisa är tjock...vad är då JAG?????? Gjorde mig riktigt irri detta. saknar dig! Puss

2008-11-14 @ 16:26:43
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Sanna

äh lägg av! strunt prat! du är världens sötaste Lina och så är det bara, tro aldrig nåt annat!

2008-11-14 @ 17:21:21
URL: http://Sannastankar.devote.se
Postat av: Sanna

jag kommer gärna förbi en sväng :-p så fort jag får tid så hoppar jag genast på bussen till norrtälje, självklart :-)

2008-11-14 @ 17:22:50
URL: http://Sannastankar.devote.se
Postat av: Emma

Shit.. skulle lika väl kunna vara jag som skrivit detta inlägget.. =)

2008-11-14 @ 19:19:47
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Anna

Som sagt ovan , dessa tankar finns nog hos alla... Jag har tänkt att nu när jag, förhoppningsvis, håller på å blir smalare, så kommer allt kännas så mkt bättre. Men är man ful så är man lixom. Dock tycker jag att du är mycket söt! Kramar

2008-11-15 @ 20:38:26
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0