Sjuuukt trött

Nu sitter jag här på golvet i Hovet.
Klockan (Lisa) ringde klockan 4 imorse.
Efter si sådär 4 timmars sömn, satt vi i bilen klockan 04.22, påväg till metropoeln Ullared.

Det var galet mycket folk där redan 06.40. Det var bara att ställa sig så snällt i kön och vänta. Kön slingrades längre och längre bort.
För lite kul skull räknade jag stegen fram till ingången, jag han till 520 st, innan jag köde på tjejen framförs hälsenor :-( sen tappade jag bort mig. Men men... säg 550st då. GALET!!

Efter 2 ån halv timmes shopping, bland galna kärringar och giriga gubbar så slutade notan på 4000kr! HUA
Inte vad vi hade räknat med.
Bilder kommer sen...

Ville bara uppdatera er lite.

Lisa Och hille fick ta en sväng till ica, för att inhandla de glömda avocadosarna till taco-kvällen. Bittert värre.
Ikväll blir det tydligen lite mamma-mia tittande *happy people*

Ha en så trevlig kväll! Vi ska verkligen njuta i hovet! :-)

pöss

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill oxå åka till Ge-Kå's. Var typ 10 år sen jag var där sist. Kram

2008-12-01 @ 07:07:26
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0