Kändistätt på IKEA

Igår trodde jag att jag hade världens bästa arbetsuppgift!
Nämligen att åka och handla på IKEA, för någon annans pengar :-)

Idag vet jag bättre!

Vi tog bilen, puttrade iväg med sommardäcken till é Stockholmo. Där stannade vi på två ställen för att hämta vinterdäcken. Sen for vi vidare med staaaaaaaaans största IKEA-inköpslista.
Härligt tänkte jag och gnuggade fingrarna.

Väl inne på det närmaste IKEA vi kunde hitta, Kungens kurva, skulle vi till plan två. Vi startade på plan 1, skulle bara ta rulltrappan upp, vips var vi på plan 3. Hade vi hoppat över en våning??
DET VAR GIGANTISKT!
ALDRIG MER!
Tacka vet jag IKEA- Uppsala, lagom stort och allt på samma våning/plan.
Vi sprang som skållade råttor mellan våningarna med våra vagnar. Hiss upp- hiss ner. Ställde oss i kö till restaurangen, där det visar sig efter 20 min att dom bara serverar köttbullar, what? (pga. ombyggnad.)
Jäkla kutande.

Vi gick ordentligt fel två gånger. VIPS, kommer Mr Mikael Persbrant gående högtidligt, med blicken högt, rakt emot mig. (JAA, jag stirrade!!) ödet.
Sen såg jag Miss Lampenius också.
+ en kändis jag inte vet vad han heter.. måste försöka ta reda på det...

5 timmar senare sitter vi i bilen påväg hem till Nortan igen.
GALET mycket shoppande, inte för mina pengar och inte till mig. Tråkigt men kul ändå! :-)

Kommentarer
Postat av: Hölena

Jag hörde att du och Persbrant legat med varandra av Lisa. Vad kul:-) Kungens kurva är inte kul, har varit där en gång...aldrig mer:-) Hoppas ni mår bra. Ses om 21 dagar...PUSS

2008-11-07 @ 15:46:00
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: <<<<< Lina

Rykten sprids fort!!!:-)

2008-11-07 @ 16:20:27
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Micaela

stackars dig att nya ikea uppsala blir typ tre gånger så stort då =)

trevlig helg!

2008-11-07 @ 19:24:24
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0