Jag vab:ar

Jag vabar för första gången i mitt liv.
Känns konstigt.
Man brukar ju annars vara hemma för att man mår piss och är sängliggande.
Men inte nu.
Nu är det Elliott som är lite krasslig.

Vi tittar mest på film och gosar i soffan :-)

Jag skulle behöva gå ner på byn, till bla. apoteket. Visst är väl det ok? Eller är det strängt förbjudet numera att vistas ute om mat tar ut vab:dagar?? hmm...
Jag tror att Elliott skulle må bra av lite frisk luft iaf :-)

Kram på er alla friska och krya individer där ute.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Coolt!! =)

Är vab-dagar begränsade på något sätt? I antal alltså.

2008-11-19 @ 15:16:28
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Micaela

Man brukar ju förresten bli ordnierad frisk luft när man är förkyld så det borde självklart gå bra! Fast jag förstår din tankegång =)

2008-11-19 @ 15:18:19
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0