Trevlig Helg!

Det kommer jag att ha så jag hoppas att du också får det! :-)

 I kväll ska vi grilla hos svärpäronen.. eftersom att vi inte har ett kök att använda längre.
Sen när Elliott somnat åker vi tillbaka hem för att måla luckorna en sista gång och sen packa inför morgondagens bravader.

Imorgon kl12.00 ska vi vara på Grisslehamns havsbad. Under dagen blir det Spa och bad aktiviteter, brunch, terrätters middag och sen partaaaj!
Sen sovs det på hotellet och brunch dagen efter.

Det serveras alkohol från första stund så jag hoppas att jag är med till på slutet :-)

PARTY BARTY!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var ingen dålig helg.

2008-05-16 @ 20:35:39
Postat av: Hanna

Jasså minsann :) Vad är det för tillställning?
Hoppas du/ni får skitskoj!

2008-05-16 @ 20:57:10
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: jessica

Låter som en förträfflig helg! Håll ut till slutet, ta det lungt så går det bra.
Vet att det blir kanon, du....man får vad man gör det till. Kram

2008-05-16 @ 22:10:13
Postat av: Micaela

hoppas ni får kalaskul!!
massa kramar!

2008-05-16 @ 23:18:21
URL: http://micaelasruta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0