Madeleine McCann

Känner vrede. Jag hyser agg.
Hur grymma personer finns det här i välden?

Har precis tittat på Försvunna Madeleine McCann och Frietzl..(nånting)

Stackars familjen McCann.
Jag kan inte ens försöka förstå mig på känslorna av att ha fått sitt barn bortrövat.
Det är hemskt. Mycket hemskt!
Men jag kan inte annat än att se ner på dom två som föräldrar.
Lämnar sina barn alldeles ensamma på hotellrummet, sovandes.
"Ja, men barnen var ju så trötta"
Det spelar ingen roll!! Då går man inte ut och äter helt enkelt!! IDIOTER!!

Det är ju som om jag och Jonas skulle ha lämnat Elliott ensam uppe på hotellrummet, sovandes, i Kroatien. Medans vi gått ner på stan och fått i oss en bit mat.
Ne hee du tack!!! Finns inte på världskartan!!

Stackars liten. Slitas från sin familj, tryggheten och det enda man vet om. Tänk rädslan, sorg och saknaden.
Vart är hon?
Om 15 år kan hon kanske dyka upp. Från ingenstans. Inte ha någon aning om sitt egentliga ursprung. Utan ha levt och växt upp, så länge hon kan minnas i en helt annan familj.
Glömmer man när man är 4år?
Familjen gjorde allt för att få henens ansikte i media. Därför bidrar jag med denna bild.

image435


Och sen ett monster till gubbe.
(Förtjänar inte att nämnas vid namn som man eller karl)
Hur kan man för det första våldföra sig på sina barn??
För det andra, bygga en fängelsehåla under sitt eget hus och låsa in sin stackars dotter där?
Sen våldta dottern så att hon blir gravid, flera gånger om, ta ifrån henne barnen och uppfostra dom själv.
Usch, va arg jag blir när jag skriver det här. ( Jonas ligger risigt till, för mitt utlopp)
Våldta sin dotter inför ögonen på dom stackars små barnen... tänk vilka minnen och skador som satt sig djupt in i deras själar.
Stackars mamman som måste slitas i stycken av tumultartade känslovågor över det dåliga samvetet att barnen får utstå detta.
NEJ! NEJ! NEJ och åter NEJ!
Det här får bara inte hända!

Vad är det för värld vi lever i?!
Vad är det för värld jag fött in ett barn i?!

Jag yrkar på dödsstraff! Kanske för snällt.
Våldtagen i fängelset 40ggr om dagen! Nej, usch, Det kankse han skulle gilla!
Vad är ett värdigt straff?


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller med dig Lina, jag mår illa.
Man förvånas inte ens längre, bara värre och värre verkar det bli... Vad händer med folk?

2008-05-28 @ 08:08:34
Postat av: Anna

Jag håller med dig om att man ju aldrig skulle lämna sitt barn ensam på ett hotell. Puckon.

2008-05-28 @ 12:27:49
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0