Jag ljög...

Det var visst inte min sista timme jag jobbade förrut.
Hon klev in genom dörren och överröste mig med komplimanger över mitt arbete och hur jag har skött det.
PERFEKT!!
Där stod jag i hallen och bara gapade.
BEKRÄFTELSE!!
Äppelpajen gick hem och hon tyckte att vi bodde "utomordentligt" fint.(ingen aning om hur det stavas)
*tjing tjing*

Chefen hade visst gått in och kollat upp mitt arbete lite allt eftersom och var jättenöjd med hur jag hade organiserat det hela osv.
*glad*

Visst var jag glad innan att arbetet var över.. men nu får jag chansen att göra klart MITT ARBETE, med gott samvete!

Nu ska jag nog ut i solen och slänga Kristiiiin i nån vitsippehög nånstans å gå loss med kameran.

TREVLIGT HELG!!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Gud så kul att hon vart nöjd! grattis!

2008-05-01 @ 15:04:05
URL: http://etthundratjugokvadrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0