Galet irriterande!!

Det blev fel på fakturan IGEN från Glocalnet.
Vi har haft dom sen i mars.. och ALLA räkningar har det varit fel på.
NEJ, vi är inte nöjda!
Ser på räkningen att man får betala dyra pengar för att ringa kundservice oxå!! GALET!!
Ska man behöva betala för att ringa och få hjälp med allt fel som dom själva ådstakommit!??
Jag fick sitta i telefonkö i 47min, på pricken. Sen var jag tvungen att vänta i 15 min för att hon skulle fråga nån annan, sen i 15 min till, för att hon hade glömt att fråga om en sak.
Och all denna tid får VI som KUND betala!!???
DET ÄR JU GALET!!!
Bara SKIT åt Glocalnet.
Sorry, min Hölena. Ta inte illa upp! :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha vi har dem som telefonbolag. de suger. hade skickat mejl till KO om dem och fick ett svar tillbaka med att de inte var nöjda med det jag skrivit. för 2 veckor sedan skriver marknadschefen en kommentar i min blogg om det inlägget. du kan få hans mejladress om du vill.

2008-05-27 @ 18:14:16
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hölena

Jag tar illa upp. Det abbonemanget ni har är inte det ni borde ha, för er del lönar det sig förmodligen inte. PUSS

2008-05-27 @ 18:27:41
Postat av: ------- > Hölena

Varför tar du illa upp?
Det är väl inte du som satt oss i den här sisten på nått vis!?!?
Och JA, vi har nu bytt till fritid.
Men vad hjälper det felen som blir hela tiden?!

2008-05-27 @ 23:07:19
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Hölena

Jag tar inte illa upp Lina:-) Var bara lite ironisk. Men vill helst inte prata om jobbet....pallar inte med det riktigt just nu. Saknar dig! Puss

2008-05-28 @ 20:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0