En förvirrad sambo x2

Det märks att det snurrar oerhört mycket tankar hos oss båda nuförtiden.
Min annars så ordningssamme och korrekta sambo har förvandlats till en slarver utan dess like.
Han förvirrar sig hit och dit, kommer inte ihåg vad han sagt/gjort. Är lite purknare än vanligt.
Det här är inte likt honom alls, blir lite orolig.
Inte lätt att veta varken ut eller in.
Det vet jag knappt själv heller längre.
Tur att vi har varandra och kan tänka som en fungerande hjärna iaf.

I morse ringde han Skatteverket för att han var osäker på om han hade skrivit under sin deklaration!! (virrigt värre)

Min jobb situation/mitt projektet (som jag nämnt tidigare) verkar avslutas med bästa möjliga resultat. Återstår att se på onsdag.
Men nu hänger allting på en liten liten skör tråd. En tråd varken jag eller Jonas kan göra så mycket åt.
Det känns som att det är så mycket som ska klaffa för att vi ska kunna känna oss lugna.
Men OM det gör det så vet jag två som kommer att skriiiiiika av lycka!

Nämligen VI!

image353

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Gud så söta ni är tillsammans!
Har du färgat håret? ser ut så på bilden! *L*

2008-05-05 @ 11:45:44
URL: http://etthundratjugokvadrat.blogg.se
Postat av: Gabriella

ha ha.. det var en Lexus han ville ha, men han skämtade nog.. hoppas jag! den får han ICKE!

2008-05-05 @ 11:47:43
URL: http://etthundratjugokvadrat.blogg.se
Postat av: Anna H

Jobbigt när man inte vet hur det blir. Kram

2008-05-05 @ 14:54:13
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Lajsa

Fy bubblan vad jobbigt att inte veta nått om nått!! Men du kan inte mena att min broder(i pedantiska samanhang altså ;-))har gått å blivit en slarver, å om du tom tänker på d så måste det vara illa :-D
Puss

2008-05-06 @ 14:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0