Dagens fotoprojekt

Promenerade ner till Borgmästarholmen här i Norrtälje. En vacker liten holme.
En förförisk plats som liggar varmt om hjärtat.

image333







image340

Dax för mig att skapa ett fotogalleri på nätet kanske.. eller vad säger ni?

Här skulle jag vilja bo




image344

Elliott var en glad prick i vagnen.




Sen kom mitt andra fotoprojekt. Nämligen Kristiin som jag sa i ett tidigare inlägg.

Lilla stads nipper-tippan var visst inte van att bli ner slängd på backen av en knäppgalen fotograf.




RESULTATET

image350
Hetare än hetast!
Nu som nybliven singel.
Hör av er så förmedlar jag kontakten.
 P.I.M.P.Lina. se

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefina bilder! Nu är det vår..

2008-05-01 @ 19:46:28
Postat av: Hannah

grymma bilder, men den "sista" på kristin va guld!! jätte bra!!:D:D både ava modell och fotograf=D

2008-05-01 @ 22:08:20
URL: http://hannahmed2h.blogg.se
Postat av: Hannah

haha ja vad menade jag? ava ska nog inte vara där, men det kunde ha varit ett fint tjejnamn:D hahaha

2008-05-03 @ 12:19:28
URL: http://hannahmed2h.blogg.se
Postat av: Lajsa

Kul med bilder på lite människor!!Du och dina jäkla blad å kvistar å grjes, ja du är iaf jätteduktig gumman!!

2008-05-06 @ 14:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0