Lantliv


Isadora och Bagera (Taison)


Tvättning på G - KLAR


Ska vi leka? - Ser ni skräcken i ögonen?- Bollrull - Helt slut


Titti ville också vara med- OJ, en försvann ur bild - Titti tog den

image159 
Bagera i egen hög person
(Han heter egentligen Taison)

image160
Japp, här sitter man på hästryggen.
På Kleingur, världens finaste och snällanste och bästaste islandshäst. Det är faktiskt så. Jag kanske har ridit honom ett 10 tal gånger och jag har lärt mig mer än vad jag gjort på ridskolan i 10år.
Tölten är perfekt, galoppen lika så och skritten är lugn och sansad.
Han är så lyhörd. Minsta lilla vikt åt ena hållet och han reagerar på stört. Vi missuppfattade varandra i början, då jag inte hade koll på balans och vikten. Men nu går det bättre :-).
Jag, Leonie och Leanne red ut en sväng. I solen. Finns det nått mer rogivande?
På slutet gick det undan... ojojoj. Han är inte seg på gasen inte. Men det är inte jag heller. Lite seg på bromsen bara.
Jäklar va kul vi och hästarna hade.. dom verkligen njöt av ridturen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken är självmordskatten? :)
Ses på måndag, blir superkul! :)

2008-03-01 @ 13:57:56
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: sanna

Gu va söööta skulle vilja ha en och gosa med :P

2008-03-01 @ 15:14:29
URL: http://sannatankar.blogg.se
Postat av: Leanne

hihi, jaa vi har nog ganska fina djur :D Men Klaengur toppar allt och alla. Förstår att du föll för honom för det gör jag varje dag, behöver bara titta på honom för att känna lycka :)

2008-03-01 @ 15:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0