Han säger MAMMA!!

Elliott börjar förstå mer och mer av vad man säger... det är en så otroligt häftig känsla.

Var är lampan? Det kunde han ganska tidigt... likaså Vart är katten?

Sen kom vart är pappa? och vart är mamma?

Nu i några dagar har jag frågat.. kan du säga... mamma?pappa? katt? lampa?

HAN SÄGER MAMMA!!!
helt otroligt!!!
Vissa gånger blir det fel.. att han vänder på det hela, till Ammam... men det gör inget.. blir så glad ändå!
Man hör på mornarna att han ropar.. Mää-mää... Maa maa... Ammam
DET ÄR JAG DET!! :-)

Kommentarer
Postat av: Hölena

AOO....säger han mamma?? jag blir helt rörd:-) pussa barnet från mig.

2008-03-11 @ 20:02:59
Postat av: Hanna

vad härligt! och vad stor han har blivit! :)
fint mejl jag fick =P

2008-03-11 @ 23:22:05
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0