Varm dag

Hot dag idag.
Det var som att gå in i en vägg när man kom ut ur lägenheten.
SMACK så var hettan i ansiktet.
Varmt och kvaft.
Elliott tar värmen ganska så bra.
men han är ju dyblöt nästan hela tiden.
Han far som en galning överallt.
Minsta lilla grej ska pillas på, stoppas i munnen, trampas på, bankas och kastas i marken.

Nu traskar han på riktigt bra. Så det är jaga, jaga, jaga som gäller.
Tycker det är lite jobbigt att åka bort.
Allt som står i hans höjd måste flyttas på och i vissa fall så möbleras hela rummet om.

Idag gick han helt själv från porten till bilen. Det tog sin tid. Man måste ju stanna och titta på allt som kommer i en väg. Allt ska som sagt inspekteras noga.
När jag tyckte att han stått förlänge och pillat på löven så ropade jag.
"Kom nu Elliott, kom nu."
Men nej.
"Nähä.. då går jag nu, Hej Då!"
Vet du vad jag får tillbaka!?
*vink vink, vink vink*
GULL!!!!
Han fattar precis.
Men han kom efter iaf :-)

Han börjar bli STOR!
Snart är det dagisdax.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0