Nu häder det mycket

I tisdags var jag på en snabbvisit i Uppsala igen.
Det var Zonterapi som stog högst på listan.
Skönt och av slappnande.
+ lite healing oxå :-P

Nu höll jag på att glömma.
På morgonkvisten innan jag styrde bilen mot Uppsala så var jag på ett företagarmöte.

JAG SKA BLI EGEN FÖRETAGARE!! :-)
Firman kommer att startas upp inom dom närmaste veckorna, förhoppningsvis.
SÅKLART mitt i semestern, för folk man behöver så tag i.
Jag återkommer mer om det när det mesta är klart! Så att jag inte sprider mina idéer vind för våg. hihi

Efter Zonterapin åkte jag en sväng förbi Lajsa. Den lilla svängen blev lååång.
Vi hamnde på BIO. Det är inte ofta man får in sådan lyx i vardagen minsann.
Det tackar vi för!


Kommentarer
Postat av: Sanna

ojoj egen företagare? =) nu händer det grejjor =p åh sex and the city var den bra? jag funderar också på att se den.. de e ju en sån film som man bara MÅSTE sett. Kram!

2008-06-26 @ 15:38:39
URL: http://sannastankar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0