Lyx i vardagen

Efter att man sett filmen Sex in the city, så kan man inte råför att man tycker att man har en OGLASSIG vardag.
No fina middagar
No högklackat
No time alone
No vinkvällar med sina bästa vänner flera gånger i veckan.

Det är ju bara att inse.
Efter att jag lämnat av Lisa hemma och vi pratat om hur boriga vardagarna är om man jämför med Samantha, Carrie, Miranda och Charlotte, så tänkte jag för mig själv.
Exakt dom här orden.
Det blir vad man gör det till...


Dagen efter fick jag ett mess på mobilen. typ..
Jag och barnen tänkte komma över, har du tid?
Om? jag har!! Gu va roligt!

Så i två dagar har nu Lisa och barnen varit här och förgyllt min och Elliotts vardag.

Det är vad jag kallar vardagslyx!!

Visst, vi fick inte mycket tid att bara sitta. Med 3 små energiknippen.
 

Men när vi väl damp ner i soffan med varsit glas med alkohol i, då är det bara att suga i sig allt det mysiga.
LYX LYX LYX!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, vad mysigt! Jag har försökt ringa er både några ggr men inte fått svar, nu vet jag vad ni har haft för er ;)



filmen var bra?! vill se!



kraam

2008-06-26 @ 17:36:24
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vin, va gott! :)Kram

2008-06-27 @ 10:09:27
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Sanna

lyx lyx =) ja precis, det blir vad man gör det till ;) vem har sagt att höglackat är lyx? det gör ju bara ont! och för oss lite längre är det ju nästan pinsamt när man stylltar runt 2 m lång. HAhah

2008-06-27 @ 17:48:41
URL: http://sannastankar.devote.se
Postat av: Hölena

FASEN VAD LIK OLLE HAR BLIVIT TOBBE!!!!!:-)

Jag saknar vardagslyx med er. PUSS

2008-06-27 @ 23:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0