Home Sweet Home

Hemma igen efter en Uppsala-tur.

Åkte igår morse och lämnade Elliott i Storvreta hos morfar. Mycket populärt!! :-)
Sen åkte jag själv in till Uppsala igen för att gå på ett coach möte, bestående av zon-terapi och heeling (stavas det så?)
Efter si sådär 3 timmar bar det av för att få ett kortmöte med underbaraste Hölena. Inte så mycket tid, men lite är alltid nått :-)
Sen ut till Big-vreta igen, där natten spenderades.

Tog det lugnt i morse. Elliott lekte med klädnypor i badbaljan och skulle ABSOLUT bada med kläderna på!
Sen vid lunchtid tittade Lisa förbi.
Vi diskuterade lite över vad som sagts på coachmötet.
Vi kan väl vara överrens om att mitt yrke i framtiden kommer att ha med foto att göra.. hihi. Kanske bäst att sätta igång på momangen???!!
Behöver bara lite kött på benen och utrustning.
SEN SÅ!!
Jag och Lisa fungerar som bollplank åt varandra. Det är så skönt.
 Vi är så otroligt lika!! Men ändå så olika. På alla sätt å vis.
Nu ser vi till att blicka framåt. Hand i hand mot våra nya liv. Inte för att jag vet mycket av vad dom kommer att innehålla... mer än vår vänskap :-)

Efter att Lisa for iväg till jobbet så tog jag mitt pick å pack och begav mig till Anna. Hade ju inte sett hennes nya lya än. Men nu är den beskådad!! Där skulle jag vilja bo :-)
Vi tog en stadstur och Anna fick träna på att dr barnvagnen inför framiden. haha
Eftersom Elliott slarvat bort min bästaste smink-pryl, så var det bara att bege sig mot Make Up Store. Jag knep med fingrarna runt plånkan, visste att det skulle kosta mycket slantar. Men vad gör man? Jag kan inte gå ut och känna mig som männska utan den. Nu ska Mr klåfingrig inte få leka med mina bästaste prylar nåmer. Har inte råd med detta.

Nu är jag hemma. Hemma. Hemma. Hemma.
Och snart ska jag sova. sova. sova.
Skönt. skönt. skönt.


Kommentarer
Postat av: Micaela

du är rolig du =) jordgubbar har jag inte ens börjat med än och tårta kan man aldrig få nog av! nej, det är marcus jobb det gäller. vi träffas helt enkelt aldrig. bara när vi båda är som tröttast och mest lättirriterade... men marcus kom hem tidigare igår så vi fick prata lite och nu känns det mycket bättre!det är ju mindre än två veckor kvar nu!



tror att det va myggbett men jag är inte helt säker. det va flera gigantiska bett som såg ut sådär INNAN jag ens petat på dom. skumt va det men det ser bättre ut nu.



tror max saknar gårdsvägen för igår va han helt plötsligt omöjlig, idag är bättre dock =)



hoppas allt är bra!

2008-06-03 @ 14:42:32
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Eva Peva

Nope hade inte med mig den.. =/

Åh har du varit i Uppsala! Hade velat träffas jue..buhu

2008-06-03 @ 16:22:34
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Anna

Trevligt å ses igår :) Kramar

2008-06-03 @ 17:54:20
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Lajsa

Åååååå pullan då!! Du är väl för fin rörd

2008-06-04 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0