Äntligen!!

Äntligen gott folk har jag beställt en ny mobil.
Efter att abonnemangstiden tagit slut så var jag fortfarande jätte nöjd med min röda pärla.
Jag var lycklig över att jag slapp betala av mobilen, äntligen skulle mobilkostnaderna sjuka med en dryg hundralapp.
Men lyckan blev kort.
Efter två äventyr i toaletten orkar den inte mer.
Den är inte pålitlig längre.
Den stänger av sig själv, hittat ofta inte simkortet, man måste hantera den med högsta vördnad och absolut inte trycka hårt på tagnenterna. Och foto funktionen är noll.
ANNARS FUNKAR DEN PRIMA! :-P

SÅ nu har jag beställt en LG Viewty (har aldrig ägt en sådan förut, bara Eriksson och nokia)



Får se om jag trivs med den. Annars så skickar jag tillbaka den.
Men den verkar ju bara såååååå ball. Och inte var den så dyr heller.
med alla tilläg jagvalt och allt så betalar jag 250 i månaden och då får jag ringa för 199kr också + att jag har 30 gratis SMS.
Jag är nöjd iaf :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg. Jag ska köpa ny jag med, men inte ännu. Vet inte vad jag vill ha. Min funkar än så länge, så den får hänga med några månader till. Men det e alltid kul med nytt! Kram

2008-06-17 @ 08:01:45
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0