Go´kväller!

Jag hamnade hastigt och plötsligt som barnvakt... åt ett annat barn än Elliott. Om man nu kan kalla att man sitter barnvakt åt sitt eget barn?
Man vaktar ju barnet.. så barnvakt.
Äh ´BARNTILLSYN`
Jag sitter nu på barntillsyn.. av ett annat barn än mitt eget :-)
Så kan det gå, så här på kvällskvisten.
Föräldrarna fick ett brådskande ärende.
Trött som en gris, Elliott vaknade 5 i morse. Av hundarna som skällde och ville ut. Visst jag har sovit nån timme under dagen. Men det är segt.
Klart man ställer upp :-)
Sova kan man göra någon annan dag. hehe

Vi var ju som sagt hus, hund, valp, katt och hästvakt i helgen. Det var najs. Förrutom den tidiga morgonen bara. Verkligen inte van att behöva kliva upp vid den tiden på dygnet.
Valparna är nu 6 veckor och är huuur söta som helst! kort kommer sen.
Tänkte att jag skulle hinna med en ridtur också... men tiden räckte inte till.

Idag har vi varit ute på Ön och myst. Vi köpte en käck liten räddningsväst till Elliott att ha på båtturen över, huur gullig som helst. Bilder kommer sen...

Nu ska jag ta å sätta mig i soffan och försöka komma in i boken från Stieg Larsson, Män som hatar kvinnor!

kram å hej, Leverpastej!
Usch va äcklingt med leverpastej.

Förresten.. glömde berätta.
Förra veckan slängde jag ut några CV:n till lite olika företag som sökte folk. Hoppas jag är en av dom, dom söker!
Man är ju lite knäpp. Vill titta mejlen hela tiden och kolla om man fått något svar. Men om man blir intressant för tjänsten ås mejlar man väl inte??
Knäpp!

Tjo och Hej, Lingon grej!
Godare med linog än pastej

Kommentarer
Postat av: Hanna

dom ringer nog isf :)

män som hatar kvinnor.. läs den och berätta fölr mej varför han valde den titeln? kram

2008-07-14 @ 11:14:27
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0