TACK ALLA!!



Ni förgyllde min dag igår.. Allt var perfekt!!

Man lär sig att omvärdera saker här i livet.. sånt man har tagit förgivet hela livet.. är någonting man uppskattar till 1000 nu...

Kan det bli en bättre dag?

Fick sitta helt själv i en timme.. på bussen och bara tänka mina egna tankar.
Sen vart det en mysig lunch men tokgravida pinglor.. Hanna och Mickis
Sen gled jag och mickis på stan en stund innan det var dags att möta Emma
Väl på Emmas jobb flörtade jag in mig hos vice chefen (tror jag det var)
Sen tog vi en sväng på stan igen. Gina var ingen hit. Jag är för Fet. så fiiina byxor men icke.. jag får glädjas åt Emmas kap :-)
Men vi blev rikare på skor iaf.. göörsnygga dojjor på Vagabond
En snyggare frisyr blev jag rikare också.. och lite färg... TACK EMMA! :-) Det du gör hela dagarna är verkligen betydelsefullt!! Tänk på det!
Sen vart det pizza, godis och vin.. och cola.
Fick en trevligt överraskning igår också.. min fina vän Lisa hade med sig en arbetskompis Mela.. Jätte trevligt tjej! kul med nytt folk.. hon passade sååå bra in i gänget :-D
Kvällen gick med skvaller skratt och mys... Nått värt att nämna var att Hanna tittade över en stund igen.. vi trodde hon låg i krystade.. men icke.. hoppas verkligen hon blir av med magen och blir med bebis snart!
Sen var det sängdax. Jag sov kungligt inatt med mitt kvart i 3 ragg... båda sov som stockar!! haha
Vaknade av att det lilla livet svea klev över ansiktet och ville in i munnen.

Min "lediga" tid spenderades på bästa sätt!
Nu ser jag fram emot sicklacentrum (om det är möjligt) och sen BSB konsert!!

Nu ska vi göra kycklingfajias. Mumma!

Kom ihåg!
Ni som skrynklar, vik
och ni som viker, skrynkla!






Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv! Det var supertrevligt på lunchen och glad att jag blev tillfrågad att hänga på :)

2008-01-27 @ 19:35:53
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Emma Pemma

Tack själv Lina, det var jätte mysigt. Vi får snart göra om det;)

Haha..jag kan inte sluta skratta när jag läser "skrynla-vik" grejen..haha

Puss på dej härliga människa

2008-01-27 @ 23:53:58
URL: http://rodemma.blogg.se
Postat av: Micaela

vi hörs säkerligen =) du får hälsa lisa också, hon har "kommenterat" till min blogg =)

idag har jag inte direkt nåt planerat mer än sista föräldra-träffen vid 14 och ta hand om marcus. han är hemma och mår dåligt idag med stackarn =(
resten av veckan har jag inte heller nå planer förutom förhoppningsvis sista mvc på fredag... =)

själv då?

2008-01-29 @ 09:50:54
URL: http://micaelasruta.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja du, vi får väl hoppas.. Känner mej lite annorlunda idag. Eller så är det hjärnan som spelar en ett spratt.
Jag har inte så mkt för mej.
Städade igår o röjde lite, så idag är det vilodag. Läsa en bok kanske. Skulle vilja ta en promenad om jag hinner ;)

2008-01-29 @ 11:08:05
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

Åh har du köpt den där lampan, den är såå fin :)
Vad kul!
Vad händer hos dej i veckan då?
Kraam

2008-01-29 @ 11:15:18
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

Vi får väl hoppas :)

2008-01-29 @ 22:01:09
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0