Välkommen till världen!

Välkommen till världen lille pöjk!
Du är mer än välkommen :-D
Efterlängtad av pappa och mamma


Det är helt galet vad känslosam man blir.
Man påminns av sig egen förlossning och hur underbart det egentligen är att sätta ett nytt liv till jorden.

Jag pratade med Hanna igår kväll.. då var hon i full gång med värkarbetet.
Jag ville då inte säga att det värsta var att vänta. Men hon tycks ha klarat det galant. *duktig tjej*
Under det samtalet rös jag, mindes hur jag kämpade mig igenom den värsta tiden. ANDAS ANDAS!!

Jag vill ringa mest hela tiden och höra hur dom har det, vad som händer... hur förlossningen var, detaljer.
Men det får vänta... Den här tiden är viktig! Släkten kommer först, dom vill ju såklart veta allt!
Man får ta det som det kommer och vänta på sin tur helt enkelt.. haha
 En dag kommer jag att få veta ändå.. men jäklar va otålig man är!! hihi

Pussar och kramar till den nya lilla familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0