Tuff helg framför mig

Ska jag säga förresten.
Det är Jonas som ska köra öppet spår... Jag fattar inte vad som kan driva en till att göra det!?
Jag ska ju bara åka med och bo på hotell.. Åkerblad i Tällbergs... Ringde dit nyss. Dom har spa anläggning, med barnpool!! *weee* Kameran i högsta hugg!!

Men jag tänkte på mat-delen.
Det är en stor del i mitt liv nu.. frukostar, luncher, mellanmål och middagar måste planeras noga.
Jonas mamma är ju lite rolig. Kommer upp och slänger en påse bullar i fejjan.
-Här har ni!
-Gullig tanke, men du vet att jag bantar.

Jonas:
-Mamma och T har erbjudit sig att göra matsäck åt oss oxå, bra va?
Jaha vad blir det då då?
- Skinksmörgås.
Va?
-Ja, skinksmörgås!
Men hallå!
-Just ja, glömde bort.

JAG HAR HÅLLT PÅ MED DENNA DIET I SNART VECKOR!! vad tänker ni med??
*sur som en citron*

Jo, det jag ville komma till var att det nu kommer att bli lite tufft att bo på hotel och käka hotelmat. När man inte riktigt kan greja ihop menyn själv.
Frukosten brukar ju vara bra.. ägg å så. hmm.. alla dessa jouicer!!!!!!!!!!!!! jag kommer att bli tokig!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen det där med att folk inte tar en på allvar. "Men en bulle gör väl inget?!" Meh! Fatta! Låt dig inte frestas!!! Kramen

2008-02-22 @ 14:26:35
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Hannah

äsch det där klarar du lätt som en plätt! mamma är som hon är.. men skit i det å kör stenhårt på ditt race!! då kommer hon fatta att du kör på allvar:D krampuss ha så skojs!! :D:D

2008-02-22 @ 17:34:55
URL: http://hannahmed2h.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0