Träning igår

Kom upp lite sent, J slutar kl 19 och träningen börjar då..
blev måttligt förvånad när jag klev in i hallen.
Först trodde jag att mitt lag glömt att berätta för mig att pojkarna skulle ha match på vår träningstid.
Men vid en närmare glutt, så ser jag att det är mitt lag som seplar mot pojkarna...
JA, pojkarna, pojkar -91. smågliiiiin...

Dom var långa och smala som stickor. Det gick åt h-vete!
Bortdribblad!
Bortsprungen!
Skjuten på!
Insprungen i!
Sprungen på!

Tillslut var jag tvungen att sätta hårt mot hårt (efter min uppvärmning) markera nära(hoppades på att skrämmas, men han buffade så fint tillbaka) Sen ut med arslet.. men nej.. dom jäklarna sprang runt iaf, på sina styltor till ben.

På bänken mellan bytena började jag tänka efter... 91a? Vilken klass går man i då? 3an på lågstadiet, ville jag gissa, högst 4an...
men DOM GICK FÖRSTA ÅRET PÅ GYMNASIET!!
Nej nu e det nå galet.. Då ska man ju se ut som mig.. typ.
För jag har ju precis gått ut!! (?)
Det känns ju som igår!
Herregud.

Nej, vi förlorade iaf.. men med vad vette fasiken.. strax över två siffrigt iaf...
Min insats var väl inget att hänga i taket... men men.. det är ju sånhär träning man behöver..
för man blir ju bättre, mot bättre motstånd :-D tillslut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0