STOLT över min sambo, Jonas

Sen var det dax att åka mot Mora för att ta emot Jonas vid Målgången.
(som jag förövring också gått igenom, på mora cuper långt bak i tiden) haha
Som han kämpade.
Pratade med honom ett fåtal gånger under dagen. Dom sista 2 milen var värst, sa han. Då tyckte han att han var värd en puss vid målgången. såklart det går bra!! :-) Jag är inte snål på det sättet.. hihi 

Jag lekte, dalkulla. köpte en skida i miniatyr, som var målad med alla stop.. från start ill mål. Sen var det bara att vänta på att herrn behagade att dyka upp. Jag stod redo med kameran.. tills jag insåg att antingen en bild eller hänga bandet runt halsen.
hmm..
Det var 3 spår! Såklart kom han på det spåret längst bort. Jag kutade över mellanspåren och hängde den runt hans hals.
HAN VAR I MÅL!
Å va stolt jag var/är. Jäkla atlet :-D hihi

image142


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh Joonnaass...jag vill bara ha honom i den där dräkten;)

Kan man se mer korkad ut än vad jag gjorde nyss? Sitter å börjar vinka till Elliott på bilden med honom å dej. Hahaha...jag måste verkligen bli frisk snart så jag vet vad jag gör.

2008-02-25 @ 20:42:16
URL: http://rodemma.blogg.se
Postat av: Hannah

Hahaha, vilken hunk till sambo, pappa å.. bror! Men vad tappert kämpat med väntandet lina! Det ska MAN icke glömma bort!! :-D

2008-02-26 @ 09:00:58
URL: http://hannahmed2h.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0