Pirr i magen

Herregud!
Känns som timmarna innan julklappsöppningen på julafton.
Tiiiiiiiiiiiden går saaaakta och såklart vaknade E extra tidigt en dag som denna. Men det gjorde inget.. för vi låg och mös i stora sängen, en bra lång stund :-)

Jag behövde få tiden att gå så jag ringde (och väckte) svärmor för att bjuda över henne på frukost. Det togs emot positivt :-D
 Vi börjar komma mer och mer överrens.. ganska skönt, måste jag säga.
Antar att det gäller att ge och ta lite... ibland har jag märkt att hon sväljer, fastän att hon egentligen hade velat hugga tillbaka.
Men det tackar, bockar och bugar vi för!

Nu har jag diskat och plockat undan lite, så att det bara är att börja damsuga när E vaknar. För om jag börjar damsuga nu och han vaknar, då tror jag att han blir besviken över att han inte fick vara med. Så det är bäst att vänta.
Jag satte mig i soffan och slog på MTV.. när var den kanalen på sist? Den var ständigt på förr i tiden. Sen plockade jag fram min stickning och började på en födelsedagspresent :-) hihi... en grön sådan!
Där satt jag och stickade till "Top ten" med SNOOP.. haha.

Ja.. här laddas det för fullt iaf...
När dommaren blåser i visselpipan. Då är det 180!! som gäller.
Sikta!
Skjut!
Punkt slut!

Kommentarer
Postat av: Micaela

nervös? =) askul ju!

hur mår doris? hon är verkligen lite galen...

jag mår fortfarande pyton, låg typ hela dan igår. idag sitter jag iaf upp. om det är bebis som gör att jag mår illa så vill jag att den kommer nu. psykiskt klarar jag mer, inga problem. men min kropp bara kollapsar mer och mer för var dag. den tål ingenting längre =(

jaja, hoppas det går bra på matchen idag!!
massa massa kramar!

2008-02-09 @ 12:22:12
URL: http://micaelasruta.blogg.se
Postat av: Hanna

Åh snoop, jag diggar han :)
Lycka till på matchen!
Vill ha rapport sen om hur det gick! :)

2008-02-09 @ 13:33:09
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: din sambo

måste ju bevisa att jag verkligen läser mitt hjärtats blogg...börjar bli som en liten drog;)pussen

2008-02-09 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0