Min Gi helg har varit kass

Det har inte alls gått bra.
Lisa ringde igår.. hon hade gått ner ytterligare 1,5 kilo. SKIT BRA GJORT!! verkligen...

Men jag känner mig inte alls någe smalare, snarare tvärt om!

Idag vart det samma hotelfrukost som igår + lite frukt. Melon och annanas. :-)

Jag ska väga mig imorrn. Naken, nyskiten och hungrig.. haha

Lite snedsteg i helgen kan ju inte ha gjort så mycket ... eller? Vad tror ni?

Om jag inte gått ner nått nu.. vette fasiken alltså! Usch vad jag kommer bli besviken imorrn om vågen stannar på samma som förra veckan!

Kommentarer
Postat av: Hannah

hallå.. sitter å väntar på familjeläkar tiden- troligen halsfluss.. men åker nog iaf till helgen, ska försöka redan imorrn.. brukar ju kännas bättre efter ett par tabletter antibiotika.. men förstår om nu inte vill att jag ska träffa elliott.. trots att det inte smittar nu.. kraam

2008-02-26 @ 08:54:48
URL: http://hannahmed2h.blogg.se
Postat av: Hannah

asså,, GI passar inte alla, då kanske du ska testa nån ny metod? men va fan, bara man är nyskiten så väger man ju minst 2 kg mindre.. haha- eller hur? ;D

2008-02-26 @ 08:56:19
URL: http://hannahmed2h.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0