Me&I

ja.. glad i hågen knallade man iväg till Jenny för att kolla in vårens nyinkommet på Me&I.
För er alla som inte är inne i svängen så är det ett klädmärke. Så man kan gott och väl säga att jag varit på klädparty.
Först och främst handlar det om kläder till barn.
Hittade en jättefin body till E. Men den var i fel storlek.  :-(
Det var bilar med husvagnar efter .. såå ball!!




Mitt i allt kastar hon fram en plastpåse full av reagrejer. Tyvärr var det alldeles för stora saker kvar.. till E..
Men JAG hittade mig en tröja..stl S faktiskt.. hmm, vad gi kan göra underverk.. bara på några dagar!!? hihi


Reafyndet,
en sur-groda-tröja.. sööööt! Min min fick inte vara med.. såg så tillgjort ut.. haha
image137
Ursäkta blek- och trött heten!

Kommentarer
Postat av: Anna

Häftig body, skulle jag ha till mitt barn sen i och med att jag e en husvagnsnörd :P Fin tröja du köpt! Tycker du ser smal ut jag! :) Kram!

2008-02-21 @ 09:38:09
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Jenny

Tack för senast! Visst var husvagnströjan fin...den fanns i rätt storlek till tekla, så hon fick minsann en! :) Vi ses på tisdag! kram

2008-02-21 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0