Match.. jag?

Match.. jag? Nu på Lördag? Näää... eller?

Jag har blivit uppskriven på pr(u)ottokollet på lördag.. jag ska vara med och playa lite :-)

Hur kommer nu det sig?

Tränaren undrade om jag någonsin täntke vara med?
Njee.. Njaa.. fick han då tillsvar.
Detta lilla mjäkiga, osäkra svaret tog han till sig på fullaste allvar och gjorde om det, alldeles själv, till ett JA!
"Nej, men jag känner mig inte riktigt redo!" (fortfarande som en valross som går i slowmotion)
"När gör du det då?" "Förhoppningsvis till på lördag för då har vi match mot stenhagen".. eller om det var stensture(?)
"OK, jag testar"
"Fick ett nöjt flin tillbaka"

Så nu ska klubban få arbeta.. benen ska få skaka (nervositet) hjärnan få tänka lite snabbare och fötterna ska få trampa! Kämpa tills du stupar!

Det fanns ett litet frågetecken från min sida... Hur ska jag komma i matchstället? Det är ju så pluttelitet.. Det löste Kristin på fem röda. :-)

SPANK YOU!

Kommentarer
Postat av: Micaela

va spännande! det kommer gå kalasbra lina! =)

2008-02-07 @ 14:21:39
URL: http://micaelasruta.blogg.se
Postat av: H

Linalilla :)
Blev på mkt mkt bättre humör efter att du ringt. Då kunde jag torka tårarna och gå upp ur soffan och göra nytta.
Innan trodde jag att jag skulle dö av självömkan.
Kramar

2008-02-07 @ 17:05:37
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0