Hittar ingen bra rubrik

Igår när jag vaknade ville jag att det skulle vara tisdag.. jag var så spelsugen! Innebandy innebandy innebandy.. är inte det världens roligaste sport? Inge speciellt ruff å bök... bara finlir! :-))

Idag ska jag få springa med klubban i handen, efter den där runda bollen med en massa hål i. Äntligen.

Igår var svärfar här och pillade lite på skåpet som ska bort för att diskmasakinen ska få plats. Det är på millimetern, men det går. Lite mätning och två gångjärn åkte bort. Det var dagens renovering. Stackars Börje, han har mycket att stå i.. flytt med familjen, jobbet, tankar och renovering. Han vet nog att han lever. Jag sa åt min sambo att inte fråga honom från början.. så jag vet inte rikigt hur dom kom fram till det här. Aja...
Han är för go, han Börje. Jag tror att jag har världens mest händiga svärfar... en äkta snickare i alla dess bemärkelser!

J är ledig idag... sitter och sminkar mig nu ska snart ner till Arbetsförmedligen för att skriva in mig. *pust, stånk och stööön*
SEn ringde jag BM mott. idag också. Jag måste dit på en cellprovs undersökning. skulle ha varit där för ett år sedan. Men då var jag höggravid och det var inte populärt. Så jag har dragit på det tills nu. Det har jag verkligen inge lust med. Men vilken billig livföräkring. Aja.. det man måste, måste man!

Gu jag vet inte vad det var med mig igårkväll(?!) Jag gick igenom hela händelseförloppet med värkarbetet och förlossningen, när det var dax att gå till sängs. Utan att jag ville! Tankarna flödade.. gick inte att stoppa! Var ju tvungen att knuffa lite på J som låg och halvsov brevid.
"Jonas Jonas.. Kommer du ihåg det här? Eller det där?? "
"ööhh.. ja usch ja" snark snark!
"vaddå usch ja??"
"ja.. du hade ju så ont"
"ähh... positiva tankar nu darling, jag kan ju tänka mig att göra om det, så så farligt kan det ju inte ha varit, eller??" hmm
Vi har till och med halv-planerat när nästa barn ska tillverkas :-) *lycklig*


Tror att jag ska ta och slå en signal till krigarprinssessan påvägen ner, för att höra hur hon mår. och snacka lite skit. Har hört att hon inte är nån telefonmarodör.. så det får vi ändra på. hhihi

hej svejs! Tänker på Gi.. mest hela tiden. blir nog av här alldeles i dagnarna!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du o dina tecken ;)
Hoppas det går bra på arbetsförmedlingen.
De kanske har något kul jobb och så kan du börja provatspana lite innan du söker till kriminolog :)
Kramaa

2008-02-05 @ 11:44:53
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hannah

faster- igen? sisådär om två år eller så? hihi, vi hitta apropå allt å inget ett urmysigt radhus igår, jag dog nästan- så mkt tyvkte jag om det! haha! men vi kom fram till att två rum o kök va för litet om vi ska ha barn sen, måste ju planera för barnkammare redan nu som robin sa;) .. träna lurrt!

2008-02-05 @ 15:40:27
URL: http://hannahmed2h.blogg.se
Postat av: Hanna

jag verkligen längtar tills jag kan hålla i klubban igen.
det ska bli såå roligt..
synd bara att jag vill göra det så seriöst hela tiden. kanske inte kommer ha så mkt tid till det första tiden..
lycka till :) synd på finska kärringen.. =/

2008-02-05 @ 19:33:11
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Anna

Jasså, redan planer på nr. 2 ;) Kram på dig!

2008-02-05 @ 20:00:39
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Micaela

hoppas det gick bra på arbetsförmedlingen!
puss och kram!

2008-02-05 @ 21:14:53
URL: http://micaelasruta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0