Det är helt otroligt

3 timmar har gått..
Jag hade gissat på högst en timme..

Vet ni vad jag gjort då?
Jag har inte rört mitt arsle ur fläcken.. Jag hamnade i bloggarnas värld.
Nu sista timmen.. typ..  Hamnade jag på Tumadres (tumadre.blogg.se, värd en lässtunds-glutt)sida.
Vilken otroligt stark människa. Läs vad hon har gått igenom, och går igenom... dagligen :-)
Man kan inte annat än förundras.

Jag tittar tillbaka lite på mitt eget liv och inser att min vardag är som en fis i rymden jämföres med hennes.
Vi är ju trots allt 2 om ett barn. På dagnarn är jag ensam mamma och tycker det ibland kan vara jobbigt. Hon är det för jämnan.
Men hon klarar det galant, som det ser ut.
MYCKET CRED TILL DIG!!

Många ser mig som en stark person.
Man får klara sig ur den situationen man är i
Vissa gör det med bravur!
Andra klarar sig nätt och jämt!

Det blir vad man gör det till
och
vill man inte så går det inte
men
vill man så går det!

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Tack! Fina ord, blev lite smickrad!
Du är faktiskt nummer två den här helgen som har skrivit ett inlägg om mig :)

2008-02-16 @ 23:00:56
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0