Dagis.. (?)

Måste mitt barn gå på dagis?

Ska någon helt annan(okänd) ta hand om mitt barn? Nån som ska bli "ställetför mamma/pappa"... Nån han ska krama när han är ledsen. Nån att skratta med (och åt).

Lära honom saker? Visa honom hur.
Vara med om hans första Ahaa upplevelser?

Det känns som om jag bara fått låna honom en tid, på heltid.. nu snart ska det plötsligt skäras ner till halvtid?? *suck*
Finns det ingen annan utväg?
Dagmamma.
Jo jo, i en trea i en lägenhet med 3 trappor upp!(?)

Nej nu vart jag för känslosam.
*Tårarna sprutar*

Till saken hör att vi var på rundvandring på Es tilltänkta dagis idag. Jättefint!
Men usch vad jag inte vill det här!

Jag har aldrig gått på dagis... har inget att referera till. Men hua!
Barn som retas, nonchalerar...(Inte bara på dagis... hela världen) jag vill rädda honom från allt det.
Ta bort allt ont..
Låt det vara som idag. Det värsta som kan hända är att mamma inte är i närheten, eller att magen kurrar.
Inga större orosmoment.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag blir galen!!
SLUTA LIPA!

Kommentarer
Postat av: Micaela

förstår hur du känner =( redan innan min bebis är här!

när va det han fick börja? har fått för mig september???

massa kramar!

2008-02-14 @ 16:15:09
URL: http://micaelasruta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0