All alone.. i drömmarnas värld

J är på herrkväll med jobbet.. spelar poker och dart.
Jag sitter hemma och drömmer. Alldeles för mycket tycker han.

Jag har hittat vårat drömhus... perfekt på alla de sätt och vis.
Relativt billigt.
Låg års.drift kostnad, massor med utrymme, närhet till både Es mormor och farfar.
Planlösningen är perfekt!
Medans han nu pluggar så kan jag vara hemma med E och samtidigt jobba.
 Har nämligen tänkt lite på yrket, dagmamma. Vore det inte perfekt!?
Mamma har varit just Dagmamma under hela min uppväxt. Jag älskar barn, har arbetat mycket med barn och om vi nu skulle flytta hit så har vi gott om plats för flera små hjärtan :-)

Sen när han har pluggat klart så är det min tur. Jag tror jag vill bli kriminolog.
(har gjort massor med efterforskningar den senare tiden, intressant)
När man är polis så bör man ändå inte bo i samma stad man arbetar i, pga trakasserier och hot.

Bild
image108

Men tyvärr så LIGGER det FEL, enligt J!!
(Knappt 30 min från där vi bor idag.)

Allt handlar inte om vad andra tycker och tänker, utan vad vi vill, känner och tror på!
Jag blir tokig!!

Jag försöker hitta vägar ut ur där vi är idag... men jag motarbetas.
Han vet exakt vad han vill och jag försöker rätta mig, så gott det går efter honom..
MEN LYSSNA LITE PÅ MIG OCKSÅ!!
Vad jag vill, vad jag känner och tänker.
Att du ska vara så enspårig.

Saken blir inte enklare av att det är visning, redan imorrn :-(

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig helg & bra blogg!

2008-02-16 @ 21:15:21
URL: http://fuckfriday.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Tack!
Jo, det kan vara lite pyssligt att gedem båda uppmärksamhet, men på nåt konstigt sätt lyckas jag få dem båda två att vara nöjda.

2008-02-16 @ 21:55:12
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Hanna

Gud så fint!!
Vart ligger det? Gottröra?
Precis så jag vill bo!

2008-02-17 @ 11:03:36
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0