BRUKAR DU?

Ett inlägg jag skrev i förra veckan, som inte blev publicerat :-)

BRUKAR DU?


Peta dig själv i näsan? Det händer... Ibland vet jag inte om att jag sitter med fingret i näsan och petar.
Gnälla? Japp, det finns mycket att gnälla på här i världen. 
Skrika? Mmm
Sova? mmm... vore skönt att få känna sig utvilad nån gång.
Ha ångest? Dödsångest
Skada dig själv med flit? jaoo.. tex. när jag måste slita bort en bit av nagelbandet eller så, eller ett plåste som har suttit påtok för länge *aj*
Ta mediciner du inte borde ta? Nej.. helst inga alls.
Vilja dö? Aldrig i livet, hur ska jag då få uppleva Elliotts uppväxt. Inte för något i världen vill jag missa det :-)
Drömma mardrömmar? Ja, det händer. Men inte lika ofta som förrut.
Drömma sexdrömmar? Jag skulle ju ljuga om jag svarade Nej, på den frågan
Ta droger? Nej!
Försöka vara annorlunda?
Klä dig i svart? Det händer
Gå till kyrkan? Mest bara på bröllop, dop och begravningar.
Gå i skolan? Nej,(jag säger som Hölena) Är på tok för gammal!
Röka? Nej
Ha sex? Det händer
Ljuga? Vita lögner är bra att ha.
Hata folk? Japp.. pedofiler.
Lita på folk? Några få


VEM?


Saknar du? Min familj... får inte tillräckligt med tid nuför tiden tycker jag.
Vill du döda? ALLA pedofiler
Rörde dig sist? Elliott
Vill du slå? Jag slåss inte.. vet inte ens om jag kan måtta ett slag. Men om jag ser pojkarna som vi släppte in i porten som tog Elliott snowracer, vet jag inte vad jag gör!
Kysste dig sist? Jonas
Vill du kittla? Obama
Kramade du sist? Elliott
Vill du prata med? Oj, en hel drös. Anna x2, Bettan, Mickis, Sara, Jessica, Marie, Jenny, mamma, pappa, farmor, mormor. m.fl
Vem vill jag inte prata med? Bin Laden.. vill ha så lite som möjligt  med honom att göra...
Skrek du på sist? Jonas I guess... Han e närmast och får ta det mesta...
Vill du vara som? Mig själv 
Sårade dig sist? En vän... riktigt hårt!
Vill du bli galet full med? Daniel Da Silva (han i let´s dance)
Gjorde dig riktigt glad senast? Oj... vet inte, sorligt!
Fick du sms från senast? Lisa
Ringde dig senast? Lisa
Är snyggast på jorden? Jag, såklart! Önskar jag att jag kunde säga utan att ljuga.

HAR DU?


För många vänner? Jaoo, lite svårt att "underhålla"  vänskapen så ofta jag skulle vilja med alla :-8
Förföljelsemani? Ja, tyvärr.
Tvångstankar? Nej
Någon annan psykisk sjukdom? Inte vad jag vet
Någon fysisk sjukdom? Fetma?
Färgat håret? Jaoo
Brutit några ben? Aaa i fingret under mina unga år inom fotbollskarriären
Några piercings? I öronen
Egen dator? Nej, vi splittar på en. Det funkar.
Bra självförtroende? Kunde vara bättre.
Kysst någon? Har väl hänt
Sagt jag älskar dig till någon idag? Nej inte idag.. :-( Jonas och Elliott, Jag älskar er!
Bjudit ut någon? Nej
Varit kär? Jaaaaa.. många gånger.
Dumpat någon? Japp
Stulit någonting? Inte medvetet.
Lämnat landet? Ja
Tuttat eld på något? Mycket... Latjo att leka med ljus. Dålig vana.
Gjort något olagligt? Ja det har jag säkert. Men snälla polisen, ta mig inte. Jag är ganska harmlös.

HUR?

Går du? Önskar jag inte haft en sån hålfot. Borde nog sträcka lite på mig också, med tanke på ryggen.
Svarar du i telefonen? Stockholm Entreprenad.. eller Lina.
Fördriver du tiden? Kan sitta med redigering av bilder.. huuuuuur länge som helst.
Mycket pengar har du? Lite för lite.
Tjänar du pengar? Jobbar
Ofta diskar du? Diskamsinen var vårt bästa inköp år 2008.
Ofta städar du? När det behövs
Många stör du dig på? Bra fråga, inget jag tänker lägga min tankeverksamhet på.
Ofta träffar du din familj? Oftast varje dag :-) Underbart!

TROR DU?


Att du kommer bli något? Jajjemensan.. Jag och eva har våra planer.. eller om det bara är drömmar, men jag vet att drömmar kan bli verklighet.
På Gud? Nej
På rymdvarelser? Ja
Att folk tycker om dig? Jag vet att folk tycker om mig för den jag är, hur jag än är :-)
På ett liv efter detta? Ja
Att fiskar kan tänka? Ja, på något sätt. Närminne eller nått.
Att du kommer leva länge? Det vill jag tro... :-)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Skojjar du ( å hille)?? För gamla för plugg- lägg ägg! Sånt får inte hindra!! Allt går- ingenting är ju omöjligt min sis! :-) Kram pussen- SNART SES VI iih!!

2008-12-02 @ 12:43:15
Postat av: Hölena

blev du inte glad att se mig i fredags??:-)

2008-12-02 @ 21:01:23
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Hölena

Jag vet:-) Ville bara retas lite:) Vad är det som inte är lätt när det är svårt?? Går inte att kommentera det inlägget:-(

2008-12-03 @ 09:30:47
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Hölena

Bajj de vejj...ska lägga upp lite bilder från helgen tänkte jag:-)

2008-12-03 @ 09:31:27
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heej, nee jag har inga på lager tyvärr :)

2008-12-03 @ 19:13:04
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Micaela

haha ha =) Jag tyckte iaf att det va jättesnyggt!

2008-12-03 @ 19:25:10
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej

Vilken fin bild på båten. Frostig skulle man kunna säga.

Det står kameralisen är mitt öga, ska det möjligen vara ett n också?

Du är jätteduktig på bilder gumman, och på att skriva. Älskar dig, pussa Elliotten från mig.

Kram Mamma

2008-12-20 @ 17:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0