NEJ!!

Bloggen har blivit omgjord ofrivilligt.. skulle bara gå in och se över de andra stilmallarna. Fattade inte att jag VALDE stilmall när jag klickade på dom!!
Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!
Har gjort en snabb makeover.. men mer tid behövs läggas ner...

Aja, ett misstag jag INTE GÖR OM IGEN!!

Jag har precis bäddat ner min sambo i sängen, med allt vad det innebär. Vi har fått byta sida i sängen, annars skulle den onda foten ligga närmast mig. Skulle inte förvåna mig om jag får för mig att böka runt bland hans fötter inatt. aj, aj, aj!

Nej nu ska jag göra det berömda svanhoppet i sängen!
Ett litet ett, så att jag inte skadar min kärlek.

Ursäktar messen i pressen.. men reparation pågår! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0