Gymmet

Jag har en gratismånad på Nautilus, tack vare Kristin.

Igår var första dagen det utnyttjades.
Jag körde Kristins program, det hon gör för att vara i så god kondition som möjligt till vasaloppet.
huaaa... armarna var som spagetti!! Men Hulken-Kristin kämpade på.
Idag är det inte så värst mycket träningsverk, mer helt lelös i armarna fortfarande. Värken kommer nog att komma till kvällningen.
Efter det passet ( TACK KRISTIN!) så svirade vi om till Innebandy-outfiten och kutade i 1,5 timme till.
Kroppen fick en ordentlig genomkörare. Om du inte har något emot det så gör jag gärna detta till en tradition innan träningen på torsdagar??

Kommentarer
Postat av: Micaela

Vad du är duktig!! =)

2008-12-05 @ 21:32:29
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0