Gott och blandat


E är nybadad och sitter i mitt knä och myser. Halva skärmen på datorn är mammas blogg och på andra hälften är det Lotta på bråkmakargatan.
Jag jobbade idag, men kände att jag var för envis och gick till jobbet för tidigt. Huvudverken gjorde sig ständigt påminnd om det, större delen av dagen.
Jonas har opererat sig idag. Hans "halgus valgus" knöl på foten blev till ett för stort handikapp nu under utbildningen. Han mår ok. Dom säger att tredje dagen är den värsta. Det är bara vänta och se.

Imorrn ska vi till Anna och Danne. Tanken var den att vi skulle ha överraskat våra karlar med Filippa Bark biljetter som vi inhandlat för flera månader sedan. Men det har slinkit ut lite i förväg iaf.. men imorrn händer det. Hoppas Jonas fot är snäll och låter honom inte pinas allt för mycket.

Match är det i helgen också. Men det diggar inte mina bihålor :-( Det är så typiskt att man blir sjuk när man äntligen börjat
träna ordentligt.

Tänkte glänsa lite...

Min båt-bild blev publicerad i Norrtälje tidningen... :-)



Vår son


Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Nämen gullgossen!!!!!!!!!! =DDDDDD ler stort Hur söööt som helst ju!!!!



Ha det super ikväll och ta hand om mannen din! ;D

2008-12-13 @ 11:35:31
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Anna

Fin bild på E. Ni är så välkomna till oss ikväll, ska bli sååå kul :) Kramar

2008-12-13 @ 14:17:13
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Sanna

grattis till publiceringen :P ett litet steg till en STOOOR framtid :)

2008-12-13 @ 16:20:10
URL: http://Sannastankar.devote.se
Postat av: faster smällter

oj, vilken bild på elliott!! Sjukt fin!! Pratade med honom igår när han var hos mamma, han svarade ja å nee ;) gud o en tandborste vad jag saknar er!! pussenkramen!

2008-12-14 @ 02:20:18
Postat av: Hanna

blev den??? ccoooollt. som sagt, superfin!

2008-12-15 @ 00:15:13
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0