Det nya året

Varenda morgon, så länge jag kan minnas, har jag vaknat upp med en låt i huvudet. Det kan vara vilken som helst. I mellanstadiet och gymnasiet fick jag för mig att det var radion i väckarklockan som valde låt åt mig. Men nej.
Nu på senare tid när jag inte har någon sådan vaknar jag ändå med en liten truddilutt i skallen.
Varje morgon framför spegeln står jag och "nynnar" (sjunger), på dagens låt,  medans jag sminkar mig.
Jag ska börja dokumentera min hjärnas låtval.. får se om jag kommer fram till något :-)

Jag hoppas att det nya året bringar mycket glädje, skratt och framgångar.
- Att alla nära och kära får hålla sig friska och krya.
- Att min vikt ger med sig någon gång.
- Att dygnets timmar bli längre och fler, så att det inte ska vara så omöjligt att träffa alla jag vill träffa.

Detta tycker jag inte var mycket begärt!!
SE SÅ!
SE TILL ATT DET BLIR SÅ!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade en liten önskning till detta år, och den föll in = nöjd ;)

2008-12-30 @ 22:07:28
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0