Mary Key och Stjärnor På Slottet

Jag är Mary Key förälskad.
Jäklar vad det smittar!

Hade en tant här idag som pratade med mig om produkterna. Och vips ska jag bli säljare. Får en utbildning på onsdag förmiddag på tre timmar. Sen är det min uppgift att se till att alla ni där ute oxå får upp ögonen för denna bedårande produkt.
Den går bara inte att gå miste om.

jo jo.. tänker ni. Ännu ett skit märke.
Å tro mig, så tänkte jag oxå fram till för ca 4 timmar sen.
Men nu... hur har jag klarat mig utan dessa produkter innan.
Galet!
Jag har gått på det hela helt enkelt.
Jag är såld!
och nu är det dax för er att bli det oxå! :-)


Såg precis en snutt av STJÄRNORNA PÅ SLOTTET, vilka som ska delta.
Kjerstin Dellert, operasångerska.
Janne Loffe Karlsson, skådespelare.
Sen damen med änglabutiken samt varit med i tre kronor.
Sen var det en herre jag inte vet vem det är.
Och sist men inte minst JONAS GARDELL.

Han funderade på vad för dramatik han skulle kunna ställa till med:
"Lämna serien skrikandes och sen återvända... eller ska jag kanske börja knarka??" Just ordet knarka och med hans tonläge så dog jag.. haha :-)

Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Ängladamen: Christina Schollin..hihi =)

Hopps du kom fram i kön till slut..hrm

Lycka till på dagis idag! puss till er båda

2008-08-05 @ 08:40:40
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Micaela

åh ska ni på dagis idag?! va spännande! hoppas det går bra =)



riktigt härligt med trots... galet förbannad kan han bli när han inte får krypa runt på skötbordet. men det går gaaanska bra att distrahera med badleksaker än så länge.....



tyvärr behöver du inte ens försöka sälja på mig mary key =)

2008-08-05 @ 11:11:15
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Anna

Kanske ska kika lite på Stjärnorna på slottet då... Kramis

2008-08-05 @ 11:29:33
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Bettina

Bara en liten rättelse, heter inte märket Mary Kay:)? Hoppas att allt är bra i regnet! Kram

2008-08-05 @ 17:55:33
Postat av: Eva Peva

Jo jag vet, försöker så gott det går men inget smakar..urk =/

Håller tummarna för det jag med..orolig Vet inte ens om rösten kommer att hålla när jag ska hålla dikten.. =(

2008-08-06 @ 20:47:06
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Hannah

ursäkta mig

men Maty Key är skit skit å åtyer skit, dessutom dyrt



köpt tre produkter.. 1000 värdelösa!

nono!

Men lycka till!!:D

2008-08-08 @ 00:01:01
URL: http://hannahmed2h.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0