4 flugor i en smäll!

Hade hoppats på att det gick att döda alla getingar i en smäll! *pang*
Det är så otroligt mycket getingar nu.. överallt! Helst ska dom in å checkaläget.
Jag känner mig som en mördar.mamma. Mördar getingar hit å dit!
Protecting My Baby.

Nej, den första flugan smällde jag i Storvreta.
Där åt vi och busade runt på mammas gamla lekplatser i lyckebo.
Sen åkte vi iväg till Gudmorsan Eva på födelsedagskalas.
OJ oj oj, vad hon hade bakat massor med mumsiga kakor. Elliott tryckte i sig 2 bullar och 3 kakor, nej, det finns ingen hejd på det hela. Tur att man bara får göra så när man är på kalas *lyx*
Vi tittade på gamla kort och skrattade. innan alla andra gäster kom :-)
Sen bar det iväg till farmor... där vi spenderade natten. Hon e så upp över öronen förälskad i min son :-) hon är lika fotogalen som jag.. hon knäppte minst upp en 36bilders rulle. haha
Idag har vi träffat Mickis och Max. Det är så kul att se honom växa. Vädret hade kunnat varit bättre, men vem klagar? *dyblöt* jag hade ju Mickis vid min sida :-)... minst lika blööööt.



Max var på Max! förlåt, tvungen :-) tänk att ha en restaurang kedja uppnämnd efter sig!


(fick köra barfota hem, mina ballerina skor var genom dränkta)

Väl hemma, lagade jag ost och skinksås med pasta till. MUMMA!

Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Gullisar! =D saknar redan

2008-08-17 @ 21:36:51
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: sanna

åh jag åt mammas berömda bacon och pastasås igår mums mums! hoppas du hade roligt iafall :) å kul med farmor! krama

2008-08-18 @ 09:32:08
URL: http://sannastankar.devote.se
Postat av: Hanna

Haha.. =P

2008-08-18 @ 10:35:48
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0