Uppdatering

Uppdatering av minnet sker när man överför bilderna från mobilen till datorn.
Där finns en hel del skoj att minnas :-P
Tänkte dela med mig .. medans jag ändå håller på.


Min rumpa försvann med Gi.


Elliott sussar sött på min axel


Jag försöker se smal ut på en bild jag skickar till Lisa.
Menar på att Gi-metoden funkar såååå bra.


Nya jackan sitter liite tajt. Men det skulle ju fixas med Gi.metoden. (?)


En glad Bus- Pelle-jöns


Den första tussilagon

Påväg upp till Bydalen, utanför Gävle, 30km på motorvägen. GALET
sen klarnade det upp


Elliott på sin 1års dag, firades delvis på MAX i bollnäs.


I Bydalen. Snö upp till halva fönsterna.


Vicky drar pulkan

Mor och son i bilen. Visa gaddarna!


Cooling


Utgång i Västerås


Bossi vaktar Matte medans hon sover


Ett MÅSTE till Elliott


Den har Elliott på sitt fönster


Frustrerad på bussen


Äntligen framme på arlanda där Lisa väntade


Tutt-tricket
Hög av förväntan på BSB. haha

Kommentarer
Postat av: Micaela

kul med massa bilder!!

jag har inte suttit vid datorn på hela dagen och så kommer jag äntligen hem och har världens bloggabstinens, och så går det inte att logga in ens.... =(

2008-04-22 @ 22:38:22
URL: http://micaelasruta.blogg.se
Postat av: Hanna

haha, nej det vore inte illa pinkat ;)

nej ett år till vill vi nog vänta.. :)

2008-04-23 @ 11:46:19
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0