Ring ring igen!

Mobilnummer


-
Lina
(Hoppades ännu en gång på att jag var Most Wanted på arbetsmarknaden)

-Hej, jag ringer från *pip* och undrar om du kan vara intresserad av att jobba på *pip* imorgon, så tar vi en arbetsintervju i samband med det.

-JAAAAAA! Jag måste bara få tag i en barnvakt eller om min sambo kan ta ut en pappadag imorrn. Ringer dig inom 10 min. (lät inte alls omöjlig)

Nix, Jonas chef.
JAAA, hos gudmor!! (Tackar bockar bugar)

Ringer tillbaka inom mindre än 10 min.
- Nej, tyvärr. Just den tjänsten har vi vidarebefodrat till en annan nu. Vi la ut många krokar iochmed att du inte visste säkert ang. barnvakt.
- Men nu kan vi ju ses imorgon ändå och samtala om andra tjänster som möjligen kan vara aktuella.

-JAHAJA, man tackar! Men det första jobbet du ringde om var verkligen perfa för mig... aja!

Kommentarer
Postat av: Marih

Får man verkligen göra på de viset när du sagt att du ska återkomma om 10min. Låter helt galet!!

2008-04-07 @ 13:15:34
URL: http://www.marih.blogg.se
Postat av: Hanna

Det var inte helt schytsst tycker jag. tänk om någon hade offrat en hel dags planering eller jobb för din skull så gör de så.. hmm..

2008-04-07 @ 13:55:43
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Anna H

Lät lite skumt det där.... Lycka till iaf, kram

2008-04-07 @ 14:30:59
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: gabriella

Tjenixen! Näää.. hur kan man som arbetsgivare vara sååå fräck! Blir riktigt arg asså. Kan man inte vänta med ett svar så ska man sga det oxå.. usch på dom!!!

2008-04-07 @ 15:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0