Projektet

Mitt projekt ligger lite i en annan persons händer nu...

Jag har gjort vad jag har kunnat.

Hoppas det gick hem!

Hoppas hoppas hoppas!

Fick varken en vink hit eller dit.
Men nu har jag lite mer kött på benen. Nu vet jag vad det innbär och hur det antagligen kommer att läggas upp. Eller det vet jag väl inte alls.. det vet dom ju knappt själva. Så dom måste bestämma sig. Sen hoppas jag att jag får ett glädjande besked.. på precis det sättet jag vill ha det! :-P

Hoppet är det sista som överger en!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det gick nog kalas tror jag :)
håller tummarna !!

2008-04-02 @ 21:07:13
URL: http://sannatankar.blogg.se
Postat av: Sara

Lycka till vännen! hoppas det går vägen

2008-04-03 @ 15:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0