Mysdag och blodpölar

Började dagen med att arbeta.

Vid 10 stegade jag ut från porten. Stegen gick mot stan. 2 min senare var man nere.
Jag mötte upp Gabriella och hennes son Erik som är en dag ynge än Elliott. Båda barnen sov så vi knallade på stan en stund. Sen gick vi för att handla lite matsäck. Det blev mjukost, joghurt och mackor.
Elliott har varken ätit mjukost eller sötjoghurt förrut. Men det var inga problem. Allt går i. :-)

Vi satte oss nere i parken och slappade lite. MYYYYYYYYYYS!
(ps. bilderna är tagna under samma träd som i höstas) ;-)

image319



image322


Sen vid halv 2 var det dax att ta sig upp för backen och gå ut med Vicky, svärpäronens hund.
Det var hot hot hot.

När vi kom hem kände jag mig yr. Jag satte mig er och skulle precis börja ta av E hans skor. PLUPP sa det, från näsan. Blodet forsade! Blod överallt. Elliott geggade och det flimmrade framför ögonen.
In med en papperstuss, av med hans kläder och av med mina.
På med Teletubies och jag la mig raklång i soffan. Det gav sig inte. I 45min kände jag hur det ran ner i svalget. Blää.
Undrar vad allt det där kom ifrån?

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi får väl se ;)

2008-04-25 @ 06:55:47
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0