Me Vs Beckham

I natt var det jag och Mr Beckham.

Jag tror som Peter Stormare att om jag skulle träna riktigt hårt
ett tag och verkligen skulle vilja,
så skulle jag kunna vara med och sparka boll i landslaget.

Inatt var mina framgångar oändliga.. jag fick chansens att spela med David Beckham... i Manchester United (vet att han inte spelar där idag, men det gjorde han inatt)
I går kväll i soffan sa jag till Jonas att... Beckham är nog en spelare som kan göra alla medspelare bra. Han ger dom rätta passningarna, finns på rätt plast vid rätt tillfälle osv.
Så javisst. Jag fick spela på topp.. och jag gjorde mål efter mål... av hans passningar.

Kunde inte låta bli att göra ett montage.. haha


image235

Ser ni blicken han ger mig?

Medans jag googlade runt lite på paret Becks få fann jag en HEEEELT annan bild än vad vi är vana att se.

image236
Varför ställer han upp på en sånhär bild?
Han behöver väl inte bevisa något eller tjäna mer pengar?

Jag klagar inte :-P

Kommentarer
Postat av: Micaela

hahaha ha!!

2008-04-10 @ 13:33:00
URL: http://micaelasruta.blogg.se
Postat av: Lajsa

OMG vilka spänstiga skinkor!! yumie!!

2008-04-10 @ 14:47:29
Postat av: Eva Peva

*nam nam... me want*

2008-04-11 @ 10:13:28
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0