Jobbar!!

Sitter nu med jobbet... det är ett riktigt detektivjobb. Söker information om minsta lilla veterinärklinik. hihi

Jag ska alltså sammanställa ett regeister på alla sveriges veterinärkliniker åt ett företag som säljer läkemedel.
Jag arbetar i ett program som inte är alltför smärtfritt.. men men.
Det är kul!

Elliott är hos sin farmor och leker i vedhögen.. så nu ska jag passa på att få ihop några arbetade timmar :-)

Det jobbiga är att hitta alla som arbetar på ställena. (om dom inte har en hemsida, vill säga.) Men det här sätter mina skills på prov.

Hon jag är på uppdraget år trodde inte på mig när hon förstod att jag hade en liten son hemma. Men jag ska banne mig visa henne. JAG KAN! även om jag måste sitta mornar, kvällar och helger!!

Kommentarer
Postat av: Lajsa

Heja Lina friskt humör skjortan hänger utanför!!!
Visa dom att det visst går om man har barn!

2008-04-12 @ 12:23:01
Postat av: sanna

duktig du är då =) grattis åter igen för jobbet! fin din sida är också =p

2008-04-12 @ 19:47:34
URL: http://sannatankar.blogg.se
Postat av: hannah

åå nu jobbar jag! ett 18 timmars pass denna helg också!! skojsigt! å på råga av allt så är jag på en avdelning full med kräk å bajssjuka! hoppas ditt jobb är mindre smittosamt! ;)
pussen!

2008-04-14 @ 02:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0