Jäkla film att ställa till det...

Kära Bettskena.
Nätterna är för*piip* utan dig. Vaknar med huvudvärk. Det gör att dagarna blir skit.

Igår satt jag och tittade på en läskig film till långt in på småtimmarna (för oss som är päron är kl 2 småtimmar)
Jonas sov så jag fick titta på den själv. Nån film med Sylvester Stallone. Dom smög på varandra hit och dit och mördade varandra om vart annat. Kom på mig själv att rispa på nagelbanden. Filmen var ok och jag fastnade.

När filmen var slut så kutad jag från soffan in på toaletten, snubblar på trösken och slåt i tån. AJ.
Vågar knappt tvätta ansiket för när jag tittar upp igen kanske det står en läbbans gubbe där och glor på mig.
*ajaj, tvål i ögonen* Jag var tvungen att titta en gång. var nästan säker på att det var nån som flåsade mig i nacken.
Medans jag borstar tänderna går jag och stänger av tvn. Det gjorde att rummet vart mörkt. Kutar ut i hallen och tänder lampan. Sen går jag in till Elliott för att se att han ligger kvar. OOJA. Han sussar så sött!
Sen in på toan spottar ut det sista och sen pinkar den sista kvällspinken.
Bäst att tända sovrumslampan innan jag säcker på toan. Är tvungen att peta lite på Jonas och se att han lever. Så ingen varit här och joxat runt.
Släcker lampan.
HUA! klockan är 2 och E vaknar om 4 timmar.
Hjärtat bultar. MAssa hemska tankar flyger runt i huvudet. Men istället så försöker jag tänka på min frisyr på 100års festen. Jag litar fullt på Emmas idér. Hon e bäst på mitt hår! :-P
Men alla hemska tankar tar över och jag vågar knappt titta mot dörren. TÄNK om det skulle stå nån där å glo. Jag skulle ju dö.
FAAN BETTSKENAN!

Jag kom antagligen fram till att jag skulle bli mördad om jaggick upp för att hämta den. Så inatt har jag inte sovit någe vidare. Ont i huvudet!

Min slutsats är:
Titta inte på läbbans-filmer innan läggdax. Och helst inte själv!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha åå va jag känner igen mig! just det med att tvätta sig i ansiktet och tror att någon ska stå bakom en hahaha eller när man duschar och tror att någon står bakom drapperiet med en kniv och bara väntar på att hugga! Nej ush för mycket psyko filmer för mig tror jag, men jag är en kanske en sån som tycker det är lite kul när det är läbbans kusligt :P

2008-04-27 @ 11:57:02
URL: http://sannatankar.blogg.se
Postat av: Anna

Jag tycker det är läskigt att lägga mig varje kväll, för att jag måste sova själv. :( Kram

2008-04-27 @ 18:24:40
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0