En tanke

Min syster skriver så roliga grejer... hon tänker för mycket och har en så otroligt livlig fantasi.. undrar om hennes hjärna någonsin vilar?!

www.sannatankar.blogg.se

Idag handlade dagens tanke om rörelseenergi.. haha..
Vad händer om man hoppar i tåget när det krockar? Om man har tillräckligt med spejs och lyckas hoppa högt. Skulle man klara sig då?
Du e la för söööööt.

Men en tanke jag har haft sen jag var liten är... (typ samma)
Jag sitter i framsätet på passagerarstolen. Håller ett grönt äpple i handen. Bilen kör i 90km/h. Borde då inte äpplet susa bort och smashas mot rutan i baksätet?
Svar NEJ, efter ett lyckat försök.
Antar att det har med rörelse energin inne i bilen.. eller nått.

Nästa fråga är.. om jag åker cab då??


Kommentarer
Postat av: Anna H

Vilka tankar...???? :D

2008-04-01 @ 20:32:59
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: isabel

naaawww va söt du e! =) Det är SUPERHÄRLIGT med magen. Fast att det gör ont och att få kissa en gång i timmen börjar bli lite jobbigt =P
Och det är verkligen så, den här mysiga magen har man bara de sista månaderna. Men mår man bra fram till dess så lovar jag att hela graviditeten är underbar. höhö här sitter jag och gör reklam för att vara gravid =P
Visst har det varit toppenväder nåra dar nu? T.o.m. solade i underkläderna på balkongen igår. KRAMAR

2008-04-02 @ 10:26:30
Postat av: Micaela

haha haha =) med min utbildning så ska väl jag kunna svara på det där. men jag har ingen hjärna kvar längre! =)

sorry för idag. hoppas mötet gick bra och att hanna och du hade trevligt!!
kramar

2008-04-02 @ 13:23:24
URL: http://micaelasruta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0